20 September 2008

..kehilangan...

hrmmmm.... wallet aku hlg lepas kelas outdoor khamis lepas... time tu aku kua bli brg... xtau cmne blh hlg...pelik la... baru je lepas kes syed hilang wallet... kali ni aku plak yang kene... padahal wallet aku,aku letak dalam beg je.... taktau la camne blh tercicir.... adus..... mcm2 nak kene settle ni... nak bwat ic baru,lesen n rotax.... tu blom yang kat uitm.... ak kene wat kad bank baru,kad matrix baru...emm....alamak...mcm2 yang jadi...mcm nak kene 1 bilik je...syed ngan aku 1 bilik termasuk ngan nasriq.... tapi harap nas xkene cam kitorang...mintak dijauhkan la... macam kang kene bwat...leceh la....emmm... k ah... adios

4 ulasan:

FoO dA fIrSt#1 berkata...

jaga-jaga takut-takut bukan hilang tapi kena curi...

senantiasa berwaspada....

nomiey 08 berkata...

sekarang macam2 leh jadi..
AWAS!!!

Izzwan Salleh berkata...

dh jmpe kn wallet nye loqo...
importnt thing,brg2 pnting mst jge bek2...dh hlng nnt mnyesal...

yazilahyazir berkata...

Salam to all,
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin..
Semoga ceria bersama keluarga..

Ikhlas dari,
Yazilah & Family

uitm

uitm