04 September 2008

tAwaRan Satu CabAran

ehem2.... xtaula sesuai o x dengan tajuk 2....ni pasal tawaran sdare shariman supaya saya join TOT...patut ke??? kepada rakan2 blog sekalian bantulah saya mengenai perkara ini... bagi saya ini satu cabaran... tapi belum tentu dapat memenuhi cabaran ini... byk benda lain sy kene bwat... kalo sampai mase kene pegi camp ni,sy ade tournament plak... kan susah... emm...
blh sy minta pandangan drpd alumni2 dan fasi...tropic puppet dan lain2... terutama sekali encik hisyam.... pandangan anda akan sy fikirkan masak2... dengan performance sy mse di kenyir,belum tentu sy patut trime cabaran...

11 ulasan:

aboy berkata...

Saya sebagai salah sorang alumni yang jaga xtvt pelajar diploma..rasa..awak ada kredibiliti untuk jadi lebih maju loqo..Jangan ikutkan kata2 yang xbetul dari orang yang x ceburi bidang ni...Percaya la loqo..Dengan rekreasi,.Macam2 yang dapat kita belajar..

**Saya pun dulu main bola untuk selangor gak..Tapi,i'm Able to manage my time..

Good luck to u k loqo..Papepun,Semua decision kat tangan awak gak k..All the best..

Tanpa Nama berkata...

fikir yg terbaik....
wt smbyg istikharah......
bulan puasa ni tuhan msti bg petunjuk......

Tanpa Nama berkata...

Salam...

1st sekali, tahniah sebab Tuan Presiden PERLU sendiri yang bagi peluang kepada anda untuk menyertai keluarga besar kami, PERLU. Awak dah dapat peluang untuk menambah ilmu rekreasi yang sangat luas ni. Tapi sebarang keputusan, awak yang tentukan sendiri. Jangan terpengaruh dengan kata-kata orang yang tak faham dengan apa yang kami buat selama ni. Bagi saya, PERLU banyak mengajar dan mengubah diri saya...

sname berkata...

tepuk dada tanya hati...
jangan terpengaruh dengan kata² sebelum merasa..
ngomong sama tangan..
=)

tehah berkata...

erm ak ase baik ko join jer....
t ak leh pggl ko en izwan...hehehehehe

Apize berkata...

Make your own decision making - Nak seribu daya, xnak seribu dalih.

funkiezpuppet berkata...

thanx kat ume yang bg pandangan....

~wani m~ berkata...

pegi jek loqo..bgs 2..dpt tmbah pgalaman..ko ade bakat..patot sinarkan bakat ko 2..huhu..

hisyamchemat berkata...

Jangan loqo jangan

funkiezpuppet berkata...

xboleh he encik hisyam... emm nak bwat mcm mane

Tanpa Nama berkata...

ko.... lu ada bakat ko.... lu mesti maju lagi dalam bidang outdoor ni... kalo orang jemput utk lu gi kat TOT tu lu jangan tolak lu sambo je ko... gua bangga dapat kawan macam lu... lu memang power dan ada bakat untuk jadi fasilitator.... hope lu terima je tawaran tu jangan pk-pk panjang sangat sebab benda baik ni kalo pk panjang leh melingkup nanti.. jadi lu jangan tolak tawaran tu...

uitm

uitm